År 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa, jag tog studenten :):)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Vad jag minns så hade jag faktiskt inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm, nej inte förälder men Rebacca fick reda på att hon väntar sitt första barn iallafall!
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett jobb jag TRIVS med
5. Vad var din största framgång 2008?
Min förlovning med Kim ♥
6. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, red bull och påladdningar till mobilen.
7. Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag ansträngt mig mer för att få ett jobb nu i höst.
8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Har faktiskt ingen som helst aning.
9. Hur tillbringar du nyår?
Det blir firande med pojkvännen och vänner
10. Vem saknade du?
Mest under hela året har jag saknat Lotta. En av mina närmaste vänner som flyttat till Spanien. Vi träffades bara två gånger under hela året.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
Nej, jag ångrar faktiskt ingenting.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Utan tvekan den sista halvan! :):)
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Jag tror faktiskt att det kommer nbli ett riktigt bra år. Jag ska studera och jobba hoppas jag. Och umgås så mycket jag bara kan med familjen, vännerna och Kim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback