Bloggar i allmänhet

Jag funderar faktiskt väldigt mycket på dethär med varför vissa bloggar är populärare än andra. Vad som gör dom speciella. Ta Kenzas blogg t.ex. Anledningen till att jag läser den emellanåt är bara för att det är så populär. Så jag försöker typ komma på vad det är som är såååå himla bra. Och jag förstår det verkligen inte alls. Jag tycker att hennes blogg är jättetråkig om jag ska vara helt ärlig.

Och Blondinbella. Njaa.. Hon verkar vara en rolig tjej, men det är nog allt. Bloggen är inte speciellt rolig att läsa tycker jag. Då är dethär teveprogrammet mycket mycker bättre då man får se mer av henne och lära sig hur hon är i verkliga livet. Vad jag har sett av henne så verkar hon vara väldigt.. vad ska man säga. Nippertippig? kan man säga så? Iallafall. Hon Hatar att diska för hennes naglar blir förstörda, och hon kan ju göra mycket roligare saker än det tycker hon, som att shoppa! (suck) Är shoppa verkligen det roligaste hon kan få för sig att göra? Om jag ska nämna något jag tycker är roligt så är det långt ifrån att shoppa. Jag tycker det är roligt att laga mat, leka med katten, umgås med min familj, leka med min systerdotter,.., Jaa mycket. Och dethär hon pratar om när hon är på gymmet om att det hade bara varit såååå äckligt om någon gammal äcklig gubba hade svettats på dom sakerna hon ska använda. Men om det hade varit en snygg kille så hade det varit heeelt okej. Svett som svett?! Äckligt eller inte. Det är svett vilket fall som helst!

Stila-Lee har nog den enda bloggen i toppen som jag verkligen gillar. Hon varierar det hon skriver om och det älskar jag. Hon är en riktigt härlig människa att läsa om faktiskt. Jag älskar hennes blogg och planerar att följa den så länge hon har den och fortsätter att skriva så fyndigt som hon gör just nu.

Men min absolut favit bland alla bloggar just nu är faktiskt MammaBaccas blogg. Kanske lite för att jag är en sucker för barn och önskar själv att jag hade en fjortontusen småbarn springande runt mig just nu. Hennes tre småtjejer är otroligt söta och fastän Becca är ung så tycker jag att hon är en underbar mamma. Hon verlkar uppskatta allt som hennes små flickor gör och verkar alltid så stolt om nån av hennes barn har lärt sig något nytt. Jag beundrar henne otroligt mycket som lyckas göra ett så bra jobb med alla sina barn trots att hon faktiskt har TRE stycker som alla är små och kräver mycket omhändertagande. Och jag har inga problem med att hon är så ung. Det är inte det jag beundrar henne för. Hade en 30-åring också haft en blogg och skrivit om sitt liv med tre småbarn hade jag beundrat henne med.

Jaa, sen har jag nog inte så himla mycket mer att säga om olika bloggar just nu.  Kommer kanske mer senare i framtiden. Men inte idag!
Nu ska jag prova att lägga in mina bilder på denna lilla sööööta datan! :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback