Egentligen inte första

Jag har suttit framför datan nu i snart sju timmar och ordnat med bloggen. Detta är egentligen min gamla blogg, men jag har raderat allt och ändrat utseendet totalt på den för att kunna börja om från början helt och hållet.

Jag blev faktiskt förvånad över hur enkelt det var att ändra bland koderna och stilmallerna för att få det exakt som du vill ha det. Och jag har faktiskt gjort precis allt inne på paint, löjligt som det må låta.
Slutligen så är jag iallagall väldigt nöjd med resultatet, och nu ska det bara bli kul att ta upp allt bloggande igen!
Jag har faktiskt en blogg till, men den ska jag inte presentera förrän jag har ändrat utseendet på den också :)
Lite roligare när det är mer personligt tycker jag.

Kim kom precis hem nästan och skarattade åt mig för att jag har suttit här nästan hela dan. Han kallade mig datanörd! Ska han säga! Som har suttit framför datan och spelat world of warcraft nu i typ tre veckor i streck typ fem timmar om dan!
Typiskt karlar, haha!

Nu ska jag försöka rensa lite blan bilderna jag har här på bloggen. Har sjukt mycket bilder här inne faktiskt. Ska försöka och rensa bland dom nu iallafall.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback