Frågor 2

Hur svarar du i hemtelefonen? 
Jaa hallå! Eller, Hej, det är Carro.
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Samma som innan..
Ringer det mycket till dig?
Njaa, sådär lagom kan jag tänka mig.
Ringer du mycket?
Inte speciellt faktiskt.
Vem ringde du senast?
Det var till Elin innan ikväll.
Hur mycket pengar har du? 
Jaaadu, runt en 120 kr skulle jag tippa på..
Senast kramat och när?
Jag kramade om Kim för en tio minuter sedan (vi kramas mycket)
Antal timmar sömn inatt?
Ca nio timmar typ.
Sov du ensam?
Neeejdå, jag sov med Kim ju..
Vem sov du hos senast?
Det måste ha varit hemma hos min syster och hennes sambo.
Vem sov hos dig senast?
Har faktiskt absolut ingen som helst aning.
Vem vet mest om dig?
Oj, det är svårt. Många vet saker om mihg, men olika saker. Fast vet mest tror jag nog faktiskt att min mamma gör.
Vem vet du mest om?
Har faktiskt absolut ingen aning..
Vad ser du fram emot?
Det nya året!!
Vad vill du ha just nu?
Mer baconchips :):)
Vem hånar du?
Ojdå, många olika vid många olika tillfällen.
Vem längtar du mest efter?
Lotta, min älskade Lotta! Jag saknar henne varje dag!
Vem stör du dig på?
Ojdå, just nu stör jag mig nog inte på någon eller något.
Vem vill du sova bredvid inatt?
Kim och endast Kim!!
Vilken buss åker du oftast?
Oj, det var så längesen jag åkte buss så den kan jag inte svara på.
Vilken årstid är det nu?
Det ska väl föreställa vinter, utan snö såklart.
Anser du dig själv snygg?
Snygg när jag gör mig snygg, annars söt bara :)
Har du varit kär?
Hehe, oooja det har jag :)
Är du kär nu?
Jag är fruktansvärt kär just nu ja!! <3
Är du en bra partner?
Jaa, det tycker jag faktiskt att jag är.
Har någon varit otrogen mot dig?
Jaaa, tyvärr...
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Joo, det har hänt..
Har du varit otrogen?
Ja, tyvärr.. Igen..
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
När jag var singel så var det jag som raggade :)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaa, det gör jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback