Gaahh..!

Godmorgon, godmorgon!
(kan man säga så såhär dags)
Iallafall, det var inte längesen jag steg upp minsan, har sovit som en sten. Vaknade inte ens när Kim gick till jobbet imorse. Det var inte förrän han ringde vid tjugo i tcå för att fråga vilken film vi ska se på bio ikväll som jag kravlade mig upp ur sängen.
Kanska inte så konstigt egentligen, alltså att jag sov så länge, vi låg och prfatade i sängen till halv fyra imorse.
Det var rätt skönt faktiskt. Kim berättade om sitt liv när han var liten och jag tror nog att jag förstår honom bättre nu när jag vet mer om honom. Förstår hur han tänker i vissa situationer och så.
Så det var riktigt härligt att ligga där och bara lyssna och fråga lite. Istället för att prata. Vilket jag alltid gör i princip. Jag är en pratkvarn så.

Idag ska jag väl inte anstränga mig allt för mycket. Tänkte plocka upp alla kläder och saker som jag och Kim har slängt omkring oss i lägenheten och packa in några julklappar som Kim har köpt till sin familj.
Det känns faktiskt lite tråkigt att vi inte ska fira jul tillsammans. Visst, vi träffas ju hemma senare på kvällen och så, men ändå. Vi kommer ju inte att äta julmat och sånt mys tillsammans. Känns som vi får fixa en egen liten jul ihop dagen efter eller något! Om inte Kim ska jobba såklart.

I år ska vi vara hemma hos min syster och hennes sambo och fira jul. Ska bli mysigt. Det blir bara närmaste familjen. Jag, mamma och min styvfar, mina småsyskon och mina äldre syskon. Inga mer! Synd att Tyra (systerdottern) inte ska vara med. Hon ska fira jul med sin pappa och hans familj i år, suck!

Nej, nu ska jag försöka lära mig lite mer onödigt om hur man designar sin blogg!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback