Godkväll!

Nu sitter jag här igen. Är jättetrött nu helt plötsligt. Konstigt för de senaste veckorna har jag inte en sblivit lite nannig förrän framåt tolv ett på natten. Hm..
Jag stack ner till Sibylla innan och handlade vars ett Super meal till mig och Kim, plus chips och choklad :)
Så nu är jag mätt och belåten och äntligen är datan min igen. Kim har suttit och spelar world of warcraft (usch). Kommer aldrig förstå hur någon vill spela det, menmen, roar det honom så fine by me..
Har även hunnit tilla på Simpsons filmen med, jag bara älskar den! Har nog aldrig skrattat så mycket till någon film förr, den är grym!
Har du inte sett den än så rekomenderar jag den starkt!

Ja nu har snart hela december också försvunnit och ett nytt år ska börja. Året då jag på riktigt blir sambo med Kim. Vi bor ju redan ihop, eller ja, jag bor hos honom kan man väl säga. Jag har sagt upp mig egen lägenhet för att flytta in till honom på riktigt, med alla mina saker (det som får plats). Just nu har jag bara tagit hit hälften av mina kläder och lite andra småsaker. Och eftersom jag fortfarande betalat hyra för min lägenhet så har jag inte råd att hjälpa Kim med hyran på hans än. Ska bli skönt sen när uppsägningsmånaderna är slut så jag verkligen kan betala för mig här med. Just nu känns det som att jag bara snyltar.

Nu är det snart min tur att duscha :)
Ska bara lyssna färdigt på Tilas låt Paralyze. Den är verkligen jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback