Godmorgon bloggen!

Vaknade ca 9.30 idag. Det är lagom, tycker jag :) Så nu zappar jag rundor bland kanalerna, men hittar  absolut inget kul alls att titta på. Så fdet blir väl MTV då som vanligt. Ska käka frukost också tänkte jag. Funderar på om jag ska göra mannagrynsgröt?! Så sjukt gott (och nyttigt!). Tänk det med drottningsylt till.. Mmm..! Jaa fdet får nog bli gröt, nu hann jag bli sugen! Hehe.. Sen ska jag fixa iordning mig lite. Ska ner till syrran och hämta pengar sen ska jag gå och kolla efter en axelbandslös behå, om jag nu hittar en som passar vill säga. Tänkte kolla efter strumpbyxor också, inte i nylon utan såna i bommul, mysigt och varm nu när det är kallt ute. Vi har inte precis snö här, men frost ute på gräset och på taken iallafall. Kan ju bara hoppas på att vintern kommer snart. Visst jag är en sommarmänniska men ändå. Huyr kul är det utan vinter? Snö är mysigt och jag älskar att "leka" ute i snön, trots att jag är tjugo år..

Nu ska jag gå och göra mig lite gröt sen ska jag platta håret och smörja in ansiktet med lite brun utan sol! :)

PUSS

Jag och min Kim ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback