Godmorgon bloggen!

Japp, det är sant. Jag vaknade precis. Först vaknade jag lite innan halv tio när Kim gick till jobbet, men så tänkte jag att jag skulle dra mig lite, och tydligen somnade jag. Eftersom jag vaknade nu då ju :P
Så hur står allt till idag då? Med mig är det bara bra. Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag. Måste skynda mig känbns det som för jag vet inte när mamma ochj syskonen kommer in till stan. Mitt hår tar så fruktansvärt lång tid att torka. Jaa, fastän jag fönar det. Smått drygt. Sen behöver jag kolla så att det sitter som det ska. (jag har löshår)

Jag måste plocka undan här också. För ska vi ha besök så behöver det ju inte ligga en massa saker överallt precis..

Nej, duschen kallar på mig nu!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback