Frågor 1

Har du gjort en snöängel i år?
Nej det har jag inte gjort.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Jag låg ett par veckor i sträck när jag var åtta då jag hade blindtarmsinflamation...

Vad gör du när det regnar?
Jaa, roar mig inne typ..
Tycker du att sengångare är söta?
Jaaa, det är klart att dom är!
Första sporten du gick på?
Fotboll, var med i en knatteliga i Genarp när jag var sex.

När åt du senast en fiskbulle?
Ooooj, många, många, många år sen.
Vad drömde du inatt?
Det minns jag faktiskt inte.
Vad åt du senast?
Stekt kött, potatis, sås och grön sparris :):)
Höga eller låga strumpor?
Definitivt höga.
Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Blå eftersom det är den enda Valio har som är laktosfri.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Det är vitt med gråa typ blommönster på.
Bikini eller baddräkt?
Bikini, har nog inte haft baddräkt sen jag var väldigt, väldigt liten.
Snyggaste läraren?
Jag hade en rätt så snygg idrottslärare när jag gick på högstadiet. Och två olika när jag gick på gymnasiet.
Är du mörkrädd?
Inte JÄTTErädd men jag tycker att det är obehagligt med mörker.

Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Jaa, senast igårkväll faktiskt :P

Riktig gran eller plastgran?
Riktig. Så det luktar så gott!.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt. Hatar att somna när det är ljust,
Senaste lästa bok?
Ett ufo gör enté av Jonas Gardell.
Vem kramade du senast?
Kim för typ fem minuter sedan.
Älskar du att sjunga?
Älskar och älskar. Jag tycker det är kul :).

Vill du bli president? 
Nejnej, det är för mycket avsvar för min smak faktiskt...
Har du spelat kille i en teater?
Jaaoo det har jag..
Duscha eller bada?
Jag älskar att bada men duscha är inte så pjåkigt det heller..
Kan du ditt mobilnr utantill?
Nej, faktiskt inte. Har nästan precis skaffat mig nytt så jag har inte lärt mig det är..
Har du gråtit i skolan nån gång?
Jaa det har jag gjort. Senast på gymnasiet..

Hur tar du dig till skolan?
Går inte i skolan längre men när jag gjorde så åkte jag buss..

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Hehe, jaa det har jag. Hade en period då jag var lite punkig av mig...

Använder du långkallingar?
Neej, har nog aldrig haft någon anledning till det.!

Är du höjdrädd?
Jaa, det är jag faktiskt. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback