Hejsan hejsan!

Nu har jag kommit hem och har hunnit käka med. Sofie lagade spagetti och köttfärssås, sjukt gott blev det! Och jag har lånat mig till en axelbandlös behå och ett par strumpbyxor :) Så nu är det löst.
Nu ska jag snart börja fixa iordning mig inför kvällen. Och jag ser verkligen fram emot detta faktiskt. Trodde inte att jag skulle göra det, men det ska bli sjukt kul att festa faktiskt. Var jättelänge sen jag festade, då jag inte räknar dom senaste gångerna då jag bara gått ut med ett par polare och tagit en öl eller en drink. Men ikväll ska jag verkligen festa. De första ciderna är redan öppnade så humöret är på topp just nu!

Nej, dags att fixa håret!
Puss & Kram och trevlig nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback