Hejsan Hejsan allihopa!

Bu har jag suttit här och pillat med det siste med bloggen i evigheter.. Känns det som iallafall. Zoe har troget legat i mitt knä hela tiden och sovit och jamat om vartannat.
Kim jobbar fortfarande. Slutar fyra. Så jag håller tummarna på att han mår bättre idag än vad han gjorde igår så vi kan gå på bio! :)
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Det är ju söndag så det finns ju inte allt för mycket att göra. I alla fall inte här nere i skåne.

Jag har inte handlat julklappar äbn, hehe. Ska göra det nästa vecka den nittonde, får ju inte pengar förräns då.'
Har fortfarande inte helt kommit på vad jag ska köpa till alla. Och svårast är att komma på till Kim och till mamma.

Nu ska jag tipsa alla om min julklappsutlottning!
Skulle gjort det för riktigt riktigt längesen, men jaa...

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback