Jag - EmmaCarolina

Tänkte berätta lite om migsjälv nu faktiskt. Bloggen är ju gammal, men som sagt så raderade jag allt gammalt bara för att få en ordentlig nystart med bloggandet.
Mitt fullständiga namn är Emma Carolina Björkegren.
Jag är född i Östergötland på Motala BB den 30 mars år 1988, Bodde mina första månader i Ödeshög sedan flyttade vi ner till Skåna - Lund.
Har alltid bott med bara min mamma och mina syskon.
Flyttade rundor en hel del när jag var mindre. Men nu bor min kära moder i Skivarp utanför Skurup med mina två småsyskon. Micke 12 och Mikaela 11.
Min äldsta syster Linda bor också i Skivarp, med hennes gudomligt söta och vackra dotter Tyra på två år.
Min nästäldsta syster Evelina är 22 och bor i en två tillsamamns med sin perfekta pojkvän Josef och deras katt Ruben.
Jag själv då. Jag bor i Ystad i en lägenhet tillsammans med min underbara pojkvän Kim som är 23 fyllda. Med oss bor då även vår lilla katt Zoe som vi köpte för en tia på en gård utanför Ystad.
För tillfället gör jag ingenting med mitt liv, det erkänner jag.
Men till vår ska jag börja med att läsa upp mina betyg på komvux tänkte jag faktiskt.
Och efter det blir det en slapp sommar tror jag med Kim. Blir nog en liten tripp till Turkiet verkar det som.

Nej, nu ska jag faktiskt fräsha till mig innan Kim kommer hem igen. Han slutar fyra och borde nog vara hemma typ tio över kanske.

Puss & Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback