Länge sen..

Jag har varit dålig på att uppdatera nu på väldigt länge tycker jag. Har inte haft lust för att skriva faktiskt. Men nu är lusten tillbaka igen! :) Kim har köpt en loiten liten laptop till oss nu. Det är fruktansvärt jättesöt och jag bara älskar den! Ännu gladare blev jag när jag fick reda på att det bara är att sätta i själva minneskortet i den om jag ska lägga över bilder från kameran, viljket är jättebra och jättelätt för mig som är urkass på allt som har med elektronik att göra.


Så jag ska börja fota nu igen när jag äntligen kan göra något kul med mina bilder. :):) wiihoo!

Har redan några bilder som jag skulle vilja lägga in, men det får vänta lite till. Kanske senare ikväll.


Just nu sitter jag och tittar på MTV, det är väl någon form av återförening mellan alla från A shot at love with Tila Tequila, och fan som jag är av henne så mååååste jag ju se det :P Det är riktigt roande faktiskt. Fast jag tycker att de flesta av dom beter sig riktigt löjligt och omoget faktiskt. Alla ska bara slåss och skrika hela tiden. Tjejerna är dom som beter sig bäst. (förutom den där bruden som kastade iväg stolen) SUCK säger jag bara! Men det är rätt roligt annars. Jag missa mycket av själva serien i början så det är kul att få se sånt som hände i början som jag aldrig såg. Jag missade även när Brittany blev utslagen ut "tävlingen", så nu fick jag iallafall se lite av vad som hände då. Jag tycker att det är synd att Tila skickade hem henne faktikst. Brittany var den som jag tyckte mest om av alla i programmet, den som var mest ärlig och mest jordnära. Kristy gillade jag aldrig speciellt mycket faktiskt. Vet inte vatrför, men hon verkade så tråkig och bitchig och bossig på nåt sätt. Och av killarna så var faktiskt Bo min favorit från första början. Bara för att alla tyckte illa om honom redan från början. Jag brukar heja på den som alla andra hatar.


Samma sak gjorde jag i Top model (kommetr inte ihåg vilken säsong) den omgången som Nicole vann. Alla hatade henne från början och tyckte att hon var dryg och omogen och bla bla bla. Så därför hejade jag ju såklart på henne. Och hon vann ju! Och jag tror att det var säsongen efter den som Jaslene vann. Henne hejade jag också på bara för att hon sa ända från början att hon skulle vara den första latinamerikan som vann Top model, och det var hon ju, eftersom hon vann! Fast i hemlighet höll jag faktiskt på lite grann på Natasha, hon från Ryssland.Jag gillade hennes utseende och personlighet riiiktigt mycket faktiskt.


Nej, nu ska jag faktiskt ta och fylla på mitt glas med mer pepsi max för snart börjar South park :)

Skriver nog lite senare!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback