Om jag sträcker på mig

Xl Jag mäter 157,5 cm över havet. Nästan 160, och då man väl dra till med 163?! Hm..

Xl Mitt hår har blivit färgat otaliga gånger sen jag var elva, har nu noll koll på vilken min naturliga hårfärg är?

Xl Skulle aldrig falla mig in att vilja bli omtyckt för någon jag inte är egentligen. Inga pengar eller dyrbara ting kan mäta sig med hur snäll, rolig, omtänksam och helt totalt knas jag är!

Xl När jag ska göra någonting som bär mig emot, blir jag varm om kinderna och min puls slår fortare än vad X2000 kör.

Xl Har aldrig haft mycket så miste bagatell kan göra min vecka!

Xl Allt som är olagligt är obehagligt enligt mig.

Xl Föjler alltid trafikregler fastän jag varken har bil eller körkort. Gnäller och predikar som en galning på dom som inte gör det.

Xl Läsa är nyttigt. Jag läser en bok om dan.. OK en bok på två, tre dagar då..

Xl Ljusskygg och busig.. En nattuggla!!

Xl Pikar är något av det fyndigaste som finns. Den som kom på piken, kom på meningen med humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback