Today, Tomorrow

Såj! u har jag bde hunnitäta, rata i telefon, titta på teve och tll och med somnat en liten vända!
Sk försökakomma  säng reltivt tidigt ikväll å jag inte soverbort hela dan iorgon. Jag ska träffa Sofie när hon sluta jobba vid ett, så ska vi luncha på Ma (nyttigt, eller hur?) Sen drar vi hem till mig för att dricka cider och kanske en och annan  snaps :):) Jaa ochj självklart ska vi göra oss snygga också ju :P Jag tänkte duscha nu snart, raka benen oh skrubba mig ordentligt. Och smörja in mig med brunutan sol så jaginte är allt fäör tråkigt blek på ryggen imorgon. Ska äve fixa till håret tänkte jag. Gra en inpaxckning på det och kanske till och med lägga i slöingorna i det, som jag skulle gjort för länge sen. Men bättre sent 'än aldrig. som man säger!

Just nu tittar jag lite på Mona Lisas leende på trean, den är riktigt bra den filmen. Kim sitter vid datan och spelar world of warcraft och är bara allmänt tråkigsom valigt  Hör vad man säger görhan inte heller. Han har hörlurarna på och lyssnar på dålig hip hop (tror jag det är). Ni vet sån musik där dom anväder ord som "you dog", "bitch" oc "nigga" hela tiden. Sån musik sitter han och lyssnar på. Kommer aldrig att förstå mig på hur man kan lyssna å sån musik. I mina öron låter det verkligen skitdåligt. Menmen, smaken är som baken!!

Fan jag längtar nästan till imorgon nu! Tycker faktiskt att det ska bli kul med nyår :) Jag har inte lagt ner så mycket energi på nyår i år faktiskt. Nyår är lite, lite överskattat tycker jag faktiskt. Så jag har bara legat på latsidan och planerat all idag faktiskt. Och det kommer att bli bra. Jag och Kim ska laga nåt att käka här henne, sen ska vi nog möta upp med Per och Mattea och sen sticker vi till festen allihopa. Ingen jättemärkvärdigt alltså. Men det ska bli kul. Och jag har en flaska rosévin som väntar på att bli uppdrucken av mig. Plus ciden, vodka och så moserat vin (stavas det så?).

Nej nu är det South park på MTV! Ska försöka skriva imorgon!
Men bilder från nyår blir det iallafall!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback