Godnatt sverige!

Nu ska jag göra mig iordning för natten, är faktiskttrött ikväll. Ovanligt att jag blir trött såhär "tidigt". Brukar inte bli det förrän frammåt två på natten. Men imorgon är det skola så det är bara bra att jag kommer i säng tidigare än jag brukar. Har visser ligen bara samhällskunskap imorgon mellan 11.00 och 12.30, men ändå.. Ska iallafall upp 09.00 har jag bestämt. Ska sättadet som min "uppstigningstid" på vardagar då jag inte behöver gå upp tidigare eftersom min tidigaste lektion är 10.30. Kanske skulle jag behöva gå upp 08.30 nån dag om jag har mycket att göra på morgonen, men det har jag inte imorgon!

Ska försöka att städa upp här hemma lite imorgon under dagen också, och kanske baka något mer! Min mamma kommer hem till mig antaglgen på tisdag så det kan ju vara kul att ha något gott att bjuda på till kaffet. Synd bara att jag inte har någon form så att jag kan bara paj eller kladdbaka typ. Kanske ska ta en sväng om min gamla lägenhet och kolla vad jag har där i bakutrustning. Skålar vet jag att jag har där och dom kan jag ju ta med mig eftesom Kim (man som han är) inte köpte sånt när han flyttade hit. Så det jag har vispat ihop smeterna i är vanliga djupa tallrikar, inte lika lätt som i en skål faktiskt..

Sov så sött!
Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback