Min lilla dag

Idag var det som sagt skola igen. Faktiskt riktigt skönt att komma upp på morgonen och komma in i rutinerna jag hade förra veckan. Men jag glömde faktiskt att äta rukost imorse. Fattar inte hur jag kunde glömma det för vad jag kommer ihåg så var jag faktiskt hungrig när jag vaknade. Menmen..

Hade bara en llektion idag, och det var samhällskunskap. Vi pratade om olika partier och ideologier och dyikt Riktigt intressant faktiskt. Efter skolan cyklade jag bort till Sofie en stund och höll henne sällskap på jobbet. Efter det gick jag bort till min älskling och hälsade på honom på jobbet. Jag fick även lite kinamat med mig hem av Kim som jag mumsade i mig direkt när jag kom hem. Sjukt gott var det!! Sen bar det av hemåt. Väl hemma så somnade jag nästan direkt. Jag blev bara helt plötsligt så sjukt trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Kanske har och göra med att jag inte hade ätit någon frukost.

Jag  vaknade när Kim kom hem från jobbet lite efter sex. Tss.. Nu under kvällen har jag inte gjort så mycket. Pratat lite med mamma i telefon och så lagade Kim middag till oss. Pommes, schnitzel och sås, gottgott! Jag har förresten faktiskt varit lite duktig idag ändå fastän jag sovit, jag diskade undan all disk innan så nu är där bara efter middagen. Mamma kommer hit imorgon med mina småsyskon så jag ska försöka att hinna plocka lite innan jag sticker till skolan imorgon och efter jag kommer hem från skolan innan mamma kommer hit. Vi ska boka min resa imorgon och så ska vi fixa nytt pass till mig.

Jag har även bakat idag också. Jag gjorde en hallon/blåbärpaj, mm..! Jag har inte smakat av den än för jag tänkte spara den till imorgon till kaffet när mamsen är här. Jag har ju fortfarande kvar mina biskvuer också. Så dom ska vi också mumsa på imorgon.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback