Äntligen!

Nu mår jag mycket mycket mycket bättre än jag gjort på flera dagar! Jag har inte känt för att göra något alls den senaste tiden. Har ju varit sjuk så det tar väl sin lilla tid innan man återgår till det normala.Och det har faktiskt varit riiiiktigt skönt att inte göra något alls nu under helgen. Eller, hehe, visst har jag varit upptagen med massor här hemma, men inget viktigt. Jag har ägnat mig åt att titta på Simpsons-avsnitt i mängder Hehe, och det är ju alltid roande! Kim har liksom alla boxar från säsong ett till säsong tio! Och då snackar vi räääätt så många vasnitt att underhålla sig med.
Min lillasyster ringde mig innan idag och frågade om jag ville följa med till aq-va-kul på tisdag, och visst vill jag det! "Gammal" som jag än må vara men aq-va-kul är ju skitkul! Och att åka dit med mina småsyskon gör ju det bara ännu ännu roligare eftersom dom bara är elva och tolv år så har dom lite mer energi än vad jag har så man blir liksom smittad av dom. Sen ska ju lilla söta Tyra också med. Och hur kul är det inte att leka med en liten tvååring? Fast jag lär nog inte flänga rundor lika mycket som barnen. Jag tror nog att jag kommer slappa lite i dom varma bubbelpolerna med mamma! :):) Mmm, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback