År 2009 är här!!

Då är äntligen det nya året här och jag är såå förväntansfull över vad året kommer ha att erbjuda.
Nyårsfirandet blev jättebra! Jag och Sofie gjorde opss iordning hemma hos mig och vi hade jättetrevligt! Sen kom Kim hem och vid sex åkte Sofie till festen för hon skulle äta där. Vi (jag och Kim) stack hem till Per och mötte upp Markus påvägen dit. Väl hemma hos Per drack vi lite grann och snackade och hade trevligt. Och åtta gick vi ner för att ta taxi till själva nyårsfesten. Det var jättetrevligt hela kvällen och alla var sjysta och trevliga och glada. Precis innan tolv fick alla för sig att sticka in till stan och vid det laget var jag så trött att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Jag och Kim hoppade av utanför vårt hus och precis då slog klockan tolv och hela himlen lös upp av alla raketer och det var så vacker och fint och nästan en smula magiskt! Vi höll om varandra och kysstes och lovade varandra att 2009 skulle bli vårt år, med mycket kärlek, passion och äventyr. Till sist gick vi upp för jag oroade mig för hur min lilla kisse mådde, med tanke på alla raketer som small. Men hon mådde bra och var bara glad att se oss hemma hos henne igen. Jag slängde av mig klackarne och drog av mig klänningen sen stupade jag i säng och somna nästan på direkten. Jag tycker att det blev en hellyckad kväll, med trevligt folk och mycket skratt. Ett perfekt sätt att fira in det nya året enligt mig :)

Kommer ett inlägg med bilder fr¨ån igår, ska bara lägga in dom på datan först.
Hoppas att alla hade en trevlig nyår! För det hade jag!!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback