Barnasinnet finns kvar!

Japp, det stämmer! Klockan två imorgon åker vi till aq-va-kul och det pirrar redan i magen på mig! (jag är löjlig, jag vet) Nu ska hela familjen också med. Så det blir jag, mina två småsyskon, mina två äldre systrar, mamma och så självklart lilla söta Tyra. Har ju inte träffat henne sen hon var här och blev sjuk så jag ska pussa och krama henne massor!

Den hemska sanningen är att jag faktiskt tycker att det ska bli riktigt kul att åka till aq-va-kul, fastän jag faktiskt är tjugo år. Det var riktigt länge sen jag var där, Senast var jag nog fjorton år skulle jag tro. Så ja, jag längtar. Har varit och hämtat min bikini innan idag också så nu har jag något att bada i, kan ju behövas. Fast jag ska hoppa in i duschen lite senare och raka benen (haha), bara för att jag är tjej och lite fåfäng. Vill ju ändå inte att alla ska se mina håriga ben. Jag var till och med så pass fåfäng att jag började fundera på om jag skulle gå och sola för att inte vara så himla blek. För jag ska ju faktiskt visa upp mig i bikini för rätt många människor. Men jag avfärdade snabbt dom korkade tankarna. För dom var ju rätt så löjliga.. Men raka benen ska jag iallafall!

Kameran följer med imorgon så jag ska försöka att inte glömma bort att fota så mycket det bara går utan att blöta ner den!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback