En kväll som denna

Nu har jag och Kim tittat färdigt på filmen vi hyrde innan ikväll. Det var väl bra får jag nog säga. Rätt så äcklig med några scener på blod och inälvor, men annar rätt så spännande. Jag kan käkat en Cockio glass och druckit en pepsi max på burk. Ibland är det godare på burk faktiskt. Och ibland vill jag ha på flaska. Det varierar från dag till dag.

Imorgon är det söndag och vi ska ha en städa/tvätta/diska-dag, Det behövs! Sen efter det tänkte jag fota lite här hemma så jag kan visa upp lite av lägenheten :) bra va? :p hehe..

Ni vet det jag skrev om tidigare, detdär om att Kim hela tiden klagar och "påpekar" mitt bloggande? Nu gjorde han så igen. Det är liksom inget elakt han säger, men jag tar väldigt illa vid mig faktiskt. Han liksom nedvärderar mig genom att hela tiden påpeka att jag bloggar, och att han menar på vad som kan vara såååå hiiiimla viktigt att blogga om vid denna tidpunkten.. Daaah, suck! Jag tycker att det är kul! Räcker inte det? Varför kan jag inte få lov att blogga när jag känner för det? Aahh.. Han förstår verkligen inte..

Iallafall, nu började Scream igen på fyran, och det tycker jag faktiskt är bra så jag måste fortsätta titta på den nu! Sen är det nog sängen som gäller så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Vi har ju som sagt mycket att göra imorgon. Jag funderar även på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback