Födelsedagsfirande, bowling och barnpassning.

Det var jättetrevligt hemma hos Linda, med god tårta och gott kaffe. Och ännu trevligare var det när vi bowlade! Jag lyckades inte få in en enda strike såklart, och jag spela nog sämst av alla, men det var skitkul ändå! Till och med lilla Tyra "slog" (läs: rullade) iväg sina klot bättre än mig och slog nog ner fler käglor än vad jag gjorde.

Henna hos Linda blev det bestämt att Tyra skulle följa med mig hem och stanna två nätter. Jättemysigt! Nu ligger hon ju självklart och sover. Men imorgon ska vi mata ankorna i ankedammen och gå till lekplatsen :):) Det ska bli jättemysigt att få vara lite själv med henne för annars när jag träffar henne så vill hon bara leka med Mikaela för att hon är ju yngs av alla mostrar och leker mer med henne än vad vi lite äldre gör. Men imorgon ska baaaara jag och Tyra leka! Det ultimata hade vbatt om det hade kommit lite snö under natten så vi hade kunnat lekt i snön, menmen.. Tror ju inte på mirakel på det viset, men hoppas lite grann kan jag ju göra, hehe.. :):)

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng så jag orkar med ungen imorgon!
Sov gott allihopa! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback