Frågor 4

Vad blir ditt namn baklänges:
Anilorac
Platt eller lockigt hår?
Definitivt platt!
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Njaa, på sätt och vis.
Vad har du för startsida på internet:
Ingen faktiskt, det är bara helt vitt.
Vem ringde du senast:
Mamma :)
Har du haft vattenkoppor:
Yes, det har jag.
Har du någon gång testat karate:
Neeej, har inte tilltalat mig.
Vilken mobilsingnal har du:
Nån tråkig signal som redan fanns på mobilen.
Minimorötter eller pommes frites:
Måste säga pommes faktiskt.
Vad längtar du mest till just nu:
Till sommaren!!
Vilken tv-serie är bäst:
Simpsons utan att tveka!
Kan du gå ner i spagat:
Nej, det kan jag verkligen inte!
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att någon jag älskar mycket ska dö.
Har du varit kär i en kändis:
Hehe, nej det har jag inte.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Nja, ibland faktiskt..
Vad ska du döpa dina barn till:
Det håller jag för migsjälv så att ingen snor namnen ifrån mig :P
Sol eller snö:
Sol, sol, sol!!
Godaste drickan till frukost:
O'boy eller apelsin juice.
Vilket land vill du åka till:
Mexico :)
Vad tänker du göra nu:
Blogga lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback