Frågor 5

10 saker om mig
1. Är du singel? Nej det är jag inte!
2. Är du lycklig? Ja, det är jag!
3. Är du uttråkad? Njaa, lite smått faktiskt.
4. Är du ledsen? Nej, jag har inget att vara ledsen över.
5. Är du italienare? Hehe, nej verkligen inte.
6. Är du gravid? Neeeeej.
7. Är du full? Nej, jag är väldigt nykter!
8. Är du en cooling? Hehe, i vissa sammahang antar jag att jag är lite cool faktiskt.
9. Är du från Irland? Nej, inte det heller.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Neej, dom har aldrig varit gifta..

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ooja, det gör jag verkligen!
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja, det har hänt ett par gånger.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Hehe, jaa det har jag verkligen gjort.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jaaa, det har jag.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Hehe, jaa det jag gjort.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Nej, inte vad jag vet om iallafall..
7. Är du kär? Jag är jättekär!!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Det vill jag verkligen!

10 saker med två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon!
3. Katt eller hund? Katt.
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Får nog säga teve faktiskt.
6. Coca-cola eller Pepsi?  Pepsi, helst pepsi max.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll!
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Natt.
10. MSN eller mobil? Helt klart mobil.

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Nej det har jag inte.
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, men jag har lärt mig av mina misstag.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, skulle jag aldrig våga.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, tyvärr har jag gjort det.
6. Ätit en hel tårta? Nej, det skulle jag aldrig orkat.
7. Gjort bort dig offentligt? Hehe, jaaa det har jag säkert gjort.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jaa, det har jag.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa, det har jag verkligen!
10. Velat försvinna? Ja, det har jag velat rätt många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback