Frågor 6

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?
Ojojoj!
Hur mkt kontanter har du på dig nu?
Runt en hundring kanske.
Vilket ord rimmar på test?
Bäst?
Favoritplanet?
Jag gillar jorden faktiskt.
Vem ligger 4 på din samtalslista över missade samtal?
Elin
Vilken är din favvo signal på din mobil?
Har ingen favorit.
Vad har du på dig just nu?
Gråa mjukisbyxor och ett svart ribbat linne.
Märke på dom skorna du har på dig nu?
Har inte skor på mig inomhus.
Vad gjorde du vid midnatt?
Tittade på teve tror jag.
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
Gott nytt år, tror jag.
Var ligger ditt närmaste SevenEleven?
Malmö blir det nog.
Vilket uttryck använder du mest?
Har absolut ingen aning.
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Det var till Kim :)
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Min katt Zoe.
Vilken ålder har varit bäst hittills?
Det var nog femton tror jag.
Din värsta fiende?
Har ingen.
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Regnbågsrandigt.
Vad var det senaste du sa till någon?
Jag sa "hej" till katten precis.
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag hade tatt pengarna!
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Njaaa, Kim skulle det väl bli isåfall :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback