Fredagens fix och outfit

I fredes hade jag på mig detta:
Svart knälång klänning: Engelbrektsboden
Svarta bommulsstrumpbyxor: Åhléns
Svarta låga klackskor: Sko Pnkten
Halsband: Guldfynd

   

   

Jag är ett sånt freak som plågar mitt hår extremt mycket när jag ska fixa det. Först fönar jag det torrt så det blir luftigt, sen plattar jag det eftersom mitt naturliga hår är så krusigt och jobbigt att ha och göra med. Sen lockar jag det lätt för att få lite fluff och volym. Och sist men inte minst gör jag små hollywoodlockar i topparna. Heh, stackars mitt slitna hår! Och oftast använder jag också dessa tre produkter (se bild ovan) för att få det till att se extra bra ut. Mouse, spray och sist mjukgörande glansspray. Som sagt, stackars mitt slitna hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback