Godmorgon bloggen!

Nu har jag och Tyra stigit upp och ätit frukost.. Jag är jätterött idag. Jag somnade inte förräns närmare halv fyra på morgonen. Vet inte varför, men allt var bara så obehagligt och varmt och sängen var knölig och Kim tog för mycket plats.. Jaa, ni fattar? Men till sist somnade jag. Och så vaknade jag vid halv nio av att Tyra låg och pratade i sin säng, hon är så söt!
Nu ska vi snart klä på oss hade jag tänkt. Vad vi ska göra exakt just nu innan lunch vet jag inte. Tror att vi kanske ksulle ta en dusch. Jag behöver iallafall duscha, men jag vill inte lämna Tyra själv med Kim eftersom hon bara träffat honom ett par gånger och hon har en tendens att vara rädd och blyg inföär folk hon bara träffat lite. en tror jag att hon kan tycka att det är kul att duscha också.
Puss & Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback