Godmorgon godmorgon!

Idag vaknade jag faktiskt vid tolv. Trotts att jag gick och la mig vid tre tiden och fortfarande var vaken när tidningsbäraren kom vid kvart över fyra imorse. Skönt att jag inte sovit bort hela dagen. Igårkväll tittade jag och Kim på Creep, en annan av filmerna vi beställde från Ginza. Och den filmen var verkligen jätteäcklig. Jag hoppade till och skrek ett par gånger, och höll för ögonen hela hela tiden kändes det som. Creep var en sån film man dras med in i, som när man skriker "spring! spring!" till dumma blondiner i b-skräckfilmer.. Typ. Men iallafall så var filmen jättebra och jag ger det högst betyg på skrämselskalan!

Nu ska jag snart göra mig iordning, käka lite frukost och sen ska jag ner på stan. Ska nog ta och ringa komvux först förresten. Men väl nere på stan ska jag gå in på Kims jobb och pussa lite honom sen ska jag till Sofie för att hålla henne lite sällskap när hon jobbar. Ikväll ska jag kanska passa Tyra medans Linda tränar. Ska bli mysigt. Tänka att vi kunde laga mat tillsammans och titta lite på teve. Kanske hinner vi med en runda ner till ankorna om det inte har blivit för mörkt ute då vill säga.

Nu ska jag fixa frukost!
Puss & Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback