Godmorgon/dag!

Hejsan allihopa! Nu mår jag mycket mycket bättre än igår kan jag lova! Så mycket som jag har sovit nu de senaste dygnet har jag nog aldrig förr sovit. Igår sov jag ju till typ halv fem på eftermiddagen. Och sen låg jag bara på soffan och degade hela kvällen. Somnade igen vid ett inatt och vaknade vid ett nu på förmiddagen. Snacka om att jag är utvilad!

Och hungrig var jag när vaknade! Har ju inte ätit på ca ett och ett halvt dygn. Men jag vill inte heller vräka i mig saker som min mage kanske inte klarar av just nu. Så det blev en stor kopp med örtte med äpple och tranbärssmak och en tallrik med skivad frukt. Tog även ett glas proviva med blåbärssmak efteråt.

Idag ska jag bara vila upp mig faktiskt.  Ta en dusch och bara mysa hela dagen. Kim mår ännu sämre idag än vad han gjorde igår men han har inte kräkts än. (konstigt). Men det är ju skönt för honom iallafall. Hans feber har gått ner iallafall. Igårkväll var han brännhet ända ut på fingertopparna! Min stackars lilla älskling..

Nej, nu ska jag dega framför teven igen :)
Hoppas allt är bra med er andra!
Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback