godnatt världen

Jag sitter och myser med Zoe nu framför teven och tittar på Navy-CIS.
Ska gå och lägga mig efter det. Jag ska ju upp imorgon (kryss i taket)
Första morgonen på evigheter som jag måste ställa klockan för att jag har någonting viktigt att göra. Har ju inte haft allt för mycket för mig nu under hösten så jag har ju varit en latmask och sovit bort de flesta timmarna under dygnen.
Men det ska faktiskt bli skönt att börja göra någonting nu. Ska försöka att plugga så mycket jag kan nu under våren. Men det blir nog plugg under hösten också. Och efter det ska jag söka in på en journalistutbildning i Skurup. Hoppas allt går vägen nu bara!
Nej, dags att hänga med i programmet nu!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback