från tio till ett

10 favoriter:
Färg: Måste bli rosa! :)
Mat: Ojdå svårt. Jag gillar det mesta faktiskt.
Band: Jag har faktiskt inget favoritband, men artist :) Tila Tequila! 
Film: Simpsonsfilmen. Kan se denm hur många gånger som helst och den är lika rolig varje gång.
Bok: Måste bli Systrar i jeans.
Sport: Har faktiskt ingen favoritsport.
Årstid: Utan att  tveka SOMMAR!
Veckodag: Får nog sänga latdagen söndag
Glassmak: Choklad såklart!
Tid på dygnet:  Det har jag faktiskt ingen alls aning om.

9 för tillfället:
 Humör:
Glad :)
Smak:  Pepsi max.
Kläder: Gråa mjukisbyxor, grått linne och svbart munkjackla.
Bakgrund: Kim :P
Nagellack: Inget alls..
Tid: 21.43
Omgivning: Vad som 'är finns i ett vardagsrum
Irritationsobjekt: Stel i nacken.

8 första:
Bästa vän:
Rikka från Staffanstorp.
Screen name: Ajmi_ty
Husdjur: Oj, har haft många husdjur så det vet jag inte..
Piercing: Ögonbrynet.
Förälskelse: Marcus Eriksson när jag var typ tio elva.
Musik: Måste bli spice girls.
Bil: Har aldrig haft någon och kommer nog aldrig att ha någon heller.
Kyss: Marcus Eriksson igen :P

7 senaste:
Cigarett:
Ingen aning..
Mat:  Stekt kött, potatis, sås och grön sparris.
Dryck: Pepsi max
Biltur: Hem från malmö igårkväll.
Kyss: Knappt tio minuter sedan :)
Spelad låt: Tila Tequila - little brat
TV-program: Simpsons :):)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nope!
Brutit mot lagen: När jag var liten snodde jag kulor i en mataffär, Stöld, då antar jag :P haha.
Blivit arresterad: Nej det har jag inte.
Badat naken: Haha jaa det har jag :)
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: ja, det har nog hänt.

5 nej tack:
Kläder:
Tajta linnen.
Mat: Ärtsoppa.
Musik: Jazz.
Dryck: Loka citron.
Personlighetsdrag: Ytlig.

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Festade och firade in det nya året.
Du kan höra just nu: Musik på teven.
Du inte kan leva utan: Familjen, vännerna och Kim ♥
Du gör när du har tråkigt: Läser olika bloggar.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Lotta kan jag nog berätta det mesta för.
Du tycker om: Åter igen, familjen, vännerna och Kim ♥
Du inte gillar:  Inga jag känner för att nämna här, hehe..

2 val:
Kaffe eller te:
Jag får nog faktiskt ta och välka te faktiskt.
Vår eller höst: Utan att tveka säger jag vår.

1 önskan:
Att jag ska få leva ett lyckligt, friskt liv med alla jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback