Hejsan, hejsan!

Vaknade för typ en halvtimme sen. Har sovit sååå gott! Så nu ska jag slänga mig i duschen, blåsa håret och sen käka lite frukost innan jag sticker iväg. Aq-va-kul idag ju! Haha!

Igårkväll gick jag hem till Elin och kom inte därifrån förrän vid halv tre inatt. Vi två har alltid så mycket att prata om. Vi kan prata i flera timmar. Och vi kom fram till det igår att vi aldrig gör någonting speciellt eller bestämmer att vi ska göra något speciellt. Utan vi träffas och så sitter vi bara ner och pratar och pratar och pratar..
Men det där det som är det härliga med Elin. Hon pratar minst lika mycket som jag. Så det känns aldrig som att jag pratar för mycket, inte med Elin inte!

Nej, duschen kallar!
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback