Hejsan hoppsan

Jag sitter här hemma framför teven och smuttar på en cola, gott! Är så otroligt trött idag! Men det är väl bara för att jag inte är riktigt van vid att gå upp tidigt på morgonen och vara igång hela dagen. Men jag vänjer mig nog snart.
Idag har jag haft projekt och historia. På projekt pratade vi idag om vad för slags projekt (dah..) vi ska göra. Jag ska nog skriva en novell. Tror jag.. Men det är mycket jobb utöver det. Vi måste skriva loggbok och sånt också. Och på historian hände väl inget nnämnvärt. Men det hände faktiskt en annan bra sak idag! ag köpte min samhällsbok! Wihoo! Haha! Det är ju såhär att jag letat överallt efter just det exemplaret jag behöver och innan idag hittade jag en tjej på skolan som sålde sin ör bara 150 kr! Skitbra!

Ikväll ska jag och Kim käka kinamat, biff med bambu =) Sen ska vi titta på Pianisten också. Som för övrigt är den bästa filmen jag någonsin har sett! Så jag handlade hem cola och choklad till mig. Och tre Miller (öl) till Kim =) Jaaa, jag köpte en skvaller tidning också och ProViva jordgubb =) Gott och bra för magen!

Förresten! Jag fick hem en biocheck idag också! Gytt! =)
Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback