Hemma och mätt!

Hejhej!
Nu är jag hemma igen! Var ju nere på stans med Rebecca innan. Hon skulle köpa nya byxor, mammabyxor. Inga av hennes andra byxor passar henne längre. Hennes mage börjar bli så rund och fin och jag är så jääääkla avundsjuk! Jag vill också ha en liten bebis! När hennesäntligen kommer så kommer jag att kela med henne/honom såååå mycket jag bara kan! Och bebisar som luktar så gott också! Mm, som ni märker så är jag jätteavundsjuk på henne. Jag längtar sååå tills jag får egna barn!

Jag och Kim handlade mat på Max innan vi stack hem och nu sitter jag och tittar på Simpsons filmen (igen). Snart kommer min syster och hämtar mig. Vi ska åka hem min äldsta syster som fyller hela 30 bast idag! Grattis på dig syrran! Vi ska käka tårta och sånt där, sen sticker vi in till stan igen för att bowla! Heeeela gänget! Det blir jag, Evelina (min syster), Mikael & Mikaela (mina småsyskon), Linda (äldsta syrran), Kim, Josef (Evelinas pojkvän), Andy (Evelinas & Josefs granne), Tyra (Lindas dotter) och Coffe (Tyras pappa). Ett hääääärligt gäng tycker jag!

Nu måste jag fixa mig innan syrran kommer!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback