Frågor 3

Hur lång är du?
157,5
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det är väldigt olika faktiskt.

När såg du senast din mamma?
Senast jag såg mamma var i söndags.

Vilken är din favoritjulsång?
Just nu är det Little brat med Tila Tequila.

Vilken är din favoritplats?
Oj, den var svår. Jag var faktiskyt ingen aning alls..

Vilken plats föredrar du minst?
Det vet jag inte det heller faktiskt..

Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag var rädd för Grizzlybjörnar när jag var liten, hehe..

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var h'ärom kvällen i sängen när Kim sa något riktigt roligt, jag skrattade i en halvtimme typ. Till sist gick Kim in i köket för han orkade inte lyssna på mig.

Sover du naken? 
Nej, jag sover i trosor och är det kallt tar jag på mig en t-shirt eller ett linne.
Vilka ställen har du bott på?
Jag har bott i Ödeshög, Lund, Staffanstorp, Dahlby, Hagestad, Glemminge, Tomelilla, Skivarp, Hammenhög, Skurup, Löderup, Rynge och Nu i Ystad.

Är du social?
Jaa, det får jag nog faktiskt ta och säga att jag är.
Vilken är din favoritglass?
Magnum white eller Magnum Double

Vilken är din favoritefterätt?
Toscakaka.

Vill du ha barn?
Ooooja, det vill jag verkligen ha! Längtar jättemycket efter att få starta en familj.

Kan du några andra språk än svenska? 
Jaa engelska och liiiiite spanska.

Vad spenderar du helst pengar på?
Oftast olika former av skönhetsprodukter (hårspray, smink, lotions, parfym, hårfärg, rakhyvlar m.m)

Äger du dyrbara smycken?
Njaaa, några relativt dyra smycken har jag nog allt i gömmorna.

Vem är den roligaste människan du känner?
Det är utan tvekan Lotta, ingen annan kan få en att skratta så mycket som hon kan!

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Hehe, en löjlig liten kärleksförklaring till Kim ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback