Kom inte på någon rubrik

Nu håller vi på att tvätta för fullt här hemma! Allt ska bli rent idag!
Jag sov till tolv idag och det var sååå skönt att få sova ut ordentligt. Jätteskönt.
Och detta ska bli en skön slapp fredag bara. Jag ska bara dega framför teven hela dagen.

Har ett paket att hämta ut hos posten dock så jag måste pallra röven dit idag, men förutom det ska jag inte gör ett piss.

Men nästa vecka drar allt igång ign. Skola fem dagar och så måste jag upp till polisen och fixa nytt pass till min Spanienresa ju. Hade totalt glömt bort att mitt pass gick ut i maj förra året. Men det är bara bra tat jag ska fixa ett nytt för jag såg förjävlig ut på det gamla. Fjorton var jag när jag gjorde det så det kan ju förklara hela saken. Som tur är så tar det bara fem arbetsdagar att få ett pass så jag hinner få det innan jag ska åka.

Och gud vad jag längtar! Nu är det två veckor och en dag kvar tills jag sticker! Det hemska med det är att det är den fjortonde jag åker, på alla hjärtans dag, usch.. Men jag och Kim fårmysa dagen innan, som då oturligt nog blir fredagen den trettonde, hm..

Jag är lite nervös inför flygresan. Eller inte flygresan i sig utan mer över att jag inte ska hitta på Kastrup och gå vilse. Det vore jättehemskt! jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Men flygresan ska nog bli bra. Jag ska ta med min lilla datan så jag kan sitta och titta på film under resan. Det tråkiga är att datan bara har tvåtimmars batteri så mp#spelren ska också få följa med. Plus några skvaller tidningar =) Det tar ca 4 timmar att flyga till Alicante så det är ju inte jääääättelång tid precis. Så två timmar data och resten musik och tidningar ska jag nog klara mig på!

Det bästa med att jag ska ha med mig datan är att jag hela tiden under min resa kan lägga över bilder som jag tar med digital kamran på den. Så jag behöver inte oroa mig för att minneskortet sa bli fullt, utan det är bara att fota så mycket jag orkar och kan! Och när kortet är fullt, lägger jag över allt på datan sen är det bara att fortsätta!

Det ska bli så kul att åka ner dit igen, det kan jag lova! Jag längtar så jag kan dö!
Nej nu ska jag gå ner i tvättstugan sen ska jag hämta ut mitt paket!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback