Kvällsmys

Nu är jag mätt och belåten, maten blev riktigt riktigt god!
Jag känner mig så duktig =)
Har även diskat undan all disk (igen så nu är köket snyggt och rent! Så med andra ord, nej, varken jag eller Kim har blivit bättre på att diska direkt efter att vi använt något. Och imorgon hade jag tänkt städa undan här hemma (igen). Så nej, vi var inte blivit bättre på att plocka undan efter oss heller. Fast såååå hemskt ser det inte ut här hemma faktiskt. Måste bara dammsugas, plockas undan lite och så måste golven torkas av.


Nu ska jag fylla på mitt glas med mer pepsi max och äta upp min påse med lättsaltade favoriter, alltså det jag mumsade på innan idag..
Det är "little black book" på trean nu, älskar den filmen. Den är så mysig på nåt mystiskt vis.
Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback