Längesen

Oj vad jag har varit dålig på att blogga nu de senaste dagarna. Vet inte om det bara har varit så att att jag varit för upptagen eller att jag varit för trött för att blogga och inte funnit inspiration. Jag har gjort massor av kul nu i helgen iallafall.

I fredes var jag och Kim hemma hos Evelina och Josef. Det var jag, Kim, Evelina och Josef, Anette och Christian, Emy & Richard, Henke, Andy, Isak och Jonas. Och det var jättetrevligt! Alla var på bra humör och vi skrattade mycket. Tyvärr kunde jag inte ta några bilder. Vid halv elva stack vi allihopa ner till Kings Head och jag drack en stor stark och det var sååå gott för det var sååå längesen jag drack öl. Jag och Kim stack hem vid tolv-tiden för vi båda två var jättetrötta och Kim skulle jobba dagen efter. Men trots att vi stack hem så tidigt så hade vi ändå jättetrevligt hela kvällen!
Tack Evelina & Josef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback