Lite försenat

Jag trodde faktiskt att jag bara skulle sitta framför teven hela kvällen. Men jag tog faktiskt mig i kragen och började diska undan all disk. Hela köket svämmade över och det fanns inget rent kvar att använda. Jaa, jag och Kim är inte speciellt bra på att diska nån av oss. Vi har sagt till varandra säkerligen tjugotusen gånger att vi ska börja diska efter maten, efter varje gång vi ätit då alltså. Så vi slipper dethär berget med disk. Men ingen av oss föjler det. Vi är lite lata av oss kan man väl säga. Men iallafall så tog jag tag i saken och diska undan precis ALLT innan vi började laga mat. Roligare att laga mat i ett rent och städat kök också faktiskt. Det blev stekt sött ordentligt kryddat med bbq-krydda, stekt svamp, pommes och sås. Riktigt gott blev det! Jag är rätt bra på att laga mat faktiskt (om jag får säga det själv) hehe..

Tog en dusch innan också och kammade ut allt limm jag hade kvar i håret efter att jag tagit ut löshåret. Guuuuud vad mycket hår jag tappade! Hade hela händerna fulla. Jättedeprimerande faktiskt. Men det var nödvändigt. Nu börjar jag fundera på att klippa en snygg kort frisyr så att mitt hår kan få en chans att växa ut ordentligt. Såhär slitet som det är nu har det aldrig varit och det har blivit jättetunt efter alla färgningar och hårförlängningar. Dags att sluta med det nu kanske och låta håret vila en stund. Frågan är bara, kommer jag se bra ut i en kort frisyr tro? Hm, får fundera på det ett tag..

Funderar på om jag ska ta och städa upp ordentligt här hemma imorgon och ta lite bilder på lägenheten. Här behövs snyggas till lite grann så det blir två flugor i en smäll då ju!

Just nu sitter jag framför teven och tittar på Navy CIS, äääälskar den serien, och avnjuter ett stort glas med iskall pepsi max. Ska även ta igen lite läsningen i en av mina favorit tidningar, skvallertidning då alltså, haha!
Puss & Kram

       

Kommentarer
Postat av: Melissa

Åh, Navy CIS är grymt bra... CSI är en helt annan serie... men det är lugnt, jag gör också den tabben ibland ;.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback