Lotta min älskade Lotta

Igår lånade mamma ut sin telefon till mig så jag kunde ringaman håller  Lotta och snacka en stund. Och som vanligt när man pratar med henne så skrattar man så mycket att tårarna börjar spruta! Lotta är den underbaraste människa jag någonsin har träffat. Det finns ingen som henne. I Lottas närhet skrattar man så på att dö. Man kan med andra ord inte ha tråkigt när man är med henne. Hon är en fantastisk människa.

Iallafall, vi pratade igår då ju. Vilket var vääääl behövligt då jag inte pratat med Lotta sen i början av oktober. Och jag har inte träffat henne sen i augusti. Så vi planerade lite att jag skulle åka ner till henne i Spanien nu inom snarast. Så jag kollade upp mitt schema och sådant igårkväll. Och jag har typ "sportlov" nu i februari. Vi är iallafall lediga från den sextonde till den tjugonde. Måndag till fredag då alltså. Sen har vi ju helg både innan och efter det. Plus att fredagen innan den första helgen har jag inga lektioner. Så med andra ord ärjag fri att resa från och med fredagen den trettonde (!) till och med söndagen den 22. Så jag ska ner på resebyrån imorgon och kolla upp vad flygbiljetterna kostar.

Mitt hjärta slår högt av förväntan nu och jag är nästan redan nervös inför tat resa ner där. Jag minns förra resan som om det vore igår. Och nu i februari var det verkligen ett år sedan, helt sjukt vad tiden går fort! Att få träffa min Lotta igen kommer bara gör mig gott! Jag kan redan se framför mig hur hon väntar på mig på flygplatsen i Alicante med benen i kors! (Lotta är alltid kissnödig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback