M I M I C

Såja, nu har jag käkat!
Idag händer inte mycket alls. Jag ska städa lägenheten och diska hade jag tänkt. Prövade ringa komux idag igen men inget svar nu heller. Morr! Lite irriterande eftersom jag vill ha ett möte så fort som möjligt. Och nu är det helg så det är ingen idé att ringa då. Så jag får väl ringa igen på måndag. Och då var det en vecka sedan kurserna började. Men det är bara att plugga ikapp så mycket jag kan. Måste ligga i nu för jag kan inte slacka efter mer nu. Måste verkligen ta tag i detta så jag får någonting gjort med migsjälv och mitt liv. Orkar inte att bara sitta hemma nu längre heller. Det är sååååå tråkigt!

Skrev under adressändringspapperna innan idag också. Så dom måste jag springa ner med till posten för annars flyttas inte adressen och det är ju inte bra alls. Så städa och springa ner till posten är alltså det enda jag ska göra idag. Men ikväll ska jag faktiskt inte sitta hemma och uggla. Jag och Kim ska hem till Evelina vid halv nio och sen ska vi dra ut. Det blir jag, Kim, Evelina, Josef, Andy, Anette, Emy + dejt, Isak och Henke. Skitkul ska det bli! Så jag ska faktiskt hinna duscha idag också. Nu känner jag mig nästan stressad, haha! Tur att jag redan har hunnit måla naglarna iallafall! Så slipper jag oroa mig över det! :)

Igårkväll mös jag och Kim framför en film. Denna gånger såg vi Mmic och den var verkligen jätteläbbig (tyckte jag iallafall) hehe.. Nej, men den var äcklig måste jag säga. Jag höll för ögonen ett par gånger och skrek "Neeeeeej!" några gånger med. Den borde ni verkligen se. Jaa, om ni är lika tokiga i skräckfilmer som jag och Kim är. Och jag kan ju tipsa om att dom har rea på Ginza. Filmerna kostar allt mellan 10 kr till 99 kr. Vi hittade till och med fyra filmer för 10 kr. Skitbra!

Nu ska jag diska!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback