Mardrömmen blev sann

Hela dan igår gick jag och hoppades på att jag inte skulle få maginfluensa. Så när jag började må dåligt frammåt kvällen intalade jag migsjälv att det var för att jag ätit för mycket. Men timmarna gick och jag mådde bara sämre och sämre.. Vid två på natten började jag kräkas. Och det är vad jag har gjort hela natten. Ända fram till tio på morgonen.
Och Kim fick komma hem från jobbet för han började må dåligt. Suck.. Stackars min lilla älskling.
Nu mår jag bättre.. Bättre än innan iallafall.. Jag vaknade precis faktiskt.. Och jag har druckit en kopp te med massa sockee i. Zoe har tröstat mig hela natten. Varje gång jag gnällt till för att jag mått så dåligt så har hon kommit upp till mig i sängen och spunnet och kelat med mig. Och hon har sovit bredvid mig hela tiden. Precis som om hon fattade att jag hade ont i magen så hopn inte kunde ligga där..

Nu ska jag nog vila lite till. Är helt slut i hela kroppen..
Hoppas ni andra mår bättre än mig!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback