Mätt och belåten

Nu har jag käkat lunch. Det blev äggröra, knaperstekta bacon och gurka (mest för samvetets skull, heh..) Jag är inte en sån person som räknar kalorier och sånt trams. Det behöver jag inte, jag är lika snygg ändå! Haha!

Vi har inte riktigt börjat städa än heller, borde väl ta tag i det nu snart. Ska bara titta på ett avsnitt Simpsons först :)

Ikväll blir det kanske bio (hoppas, hoppas) Vi skulle ju på bio för ett par vcekor sen men Kim mådde inte bra så det blev aldrig av. Men ikväll känns det som en biokväll faktiskt! Och det bästa av allt är att vi har hittat våra biocheckar också, så det blir helt gratis!! Jaa, plus popcorn och sånt ju, men ändå.. Det blir billigare iallafall! Några tips på bra filmer som visas kanske?
Slänger även in en söt bild på min gulliga lilla katt. Hon ligger just nu och sover tillsammans med tvätten, hehe.. Hon är så söt! Och plus en bild på Kim, som också är såååå söt! Hehe.
Puss & Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback