Min dag

Jag vandrade upp till Evelina vid tvåtiden innan idag. Fick trösta min stackars lillasyster som låg nerbäddad i sängen med maginfluensa. Min stackars lilla lillasyster! Sen kom mamma och lillbrorsan och hämtade mig och Evelina så körde vi ner till stan. Vi var nog inne i varenda affär skulle jag tro, hehe.. Mamma handlade jättemycket till sigsjälv, vilket är bra eftersom hon oftast bara handlar till alla andra än sigsjälv. Vi käkade på Max också. Jag var inte alls speciellt hungrig så jag tog bara en liten hamburgare och en liten pommes. det räckte gott och bra för mig! Jag handlade en tjocktröja med luva också. Jättefin och jättemysig! Jag äääälskar myskläder! Mjukt och bekvämt ska det vara.

Nu håller Kim på att laga mat. Potatis, köttbullar och gräddsås, mmm..! Eller lagar och lagar. Han satte potatisen på plattan sen satte han sig framför datan och ber mig gå och kolla den hela tiden. Så det slutar väl med att det är jag som gör köttbullarna och såsen skulle jag tro.. Typiskt karlar! (som min mamma hade sagt!)

Nej, det är faktiskt Cops på sexan nu! Sen klockan åtte är det top model, och det mååååste jag ju bara se! Det var Elin som skickade till mig igårkväll vid åtte och berättade att det har börjat en ny säsong. Men i och med allt tumult igårkväll med Tyra och sånt så missade jag det. Men idag ska jag se det minsann!
Hoppas alla ni andra har en bra kväll!
Puss & Kram

 
Min nya myströja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback