Min dag

Usch klockan är redan sju. Tiden bara rinner iväg. Jag kom hem för en timme sen. Och då gick jag och mötte min älskling efter att han slutat så hade vi följe hem. Han berättade att han har bokat tid åt mig för att få helkroppsmassage imorgon! Hur underbar är han inte liksom? Thailänds massage var det tydligen, vad nu än det är. Det ska iallafall bli jättehärligt och jag kan knappt vänta till imorgon! Jag blir så glad när han gör så. Som med datan, och när han köpte den nya mobilen till mig. Sånt gör han bakom ryggen på mig bara. Små romantiskt överraskningar, jättesött! Jag är så glad att just han är min pojkvän. För han är verkligen helt underbar ochj perfekt och jag är så tacksam för allt sött han gör för mig.

Iallafall. Jag åkte med mamma till Bo Olsson innan idag ju. Och det var jätte trevligt. Mina småsyskon var också med, plus Mikaelas kompis Tove. Dom har känt varandra jättelänge så hon är som en extra lillasyster för mig. Men dom var faktiskt rätt så lugna idag och inte alls så störiga som dom brukar vara. Jag köpte tre tubar med tandkräm och ett dubbelpaket med färdiga osthamburgare som man bara värmer i mikron (jättegoda faktiskt!) till min älskade Kim. Jag tänkte då att han bara kan ta med sig dom till jobbet. Så när dom har stressigt och han inte har tid att äta ute så är det bara att värma i mikron, jättesmidigt!

Jag handlade till migsjälv också ju. En jättesöt svart tröja med huva och silvriga ränder på, ett par varma fodrade vita höga vinterskor och en vid varm vinterjacka med mönster på. Jaa och så handlade jag en påse med daimkulor och en coca cola light plus vitaminer (dom är riiiiktigt goda). Jag är ju annars en pepsi max-tjej men när det kommer till dom nya coca cola light läskarna så väljer jag nog hellre en sån! Så nu sitter jag framför teven med datan i knät och knaprar daimkulor och dricker cola. Det är Cops på sexan nu (älska!) och efter det är det simpsons, sen ska vi titta på den tredje Sagan om ringen-filmen. Så det blir en myspyskväll igen :):) Sköntr att inte vara ute och festa varje helg nu längre, så som man höll på med för ett par år sedan. Känns som jag har vuxit ifrån det faktiskt. Och det är ju bara bra, för så småningom ska vi så smått börja bygga upp ett större liv tillsammans och då vill jag verkligen ha lämnat allt sånt bakom mig.

Se som jag har babblat på nu igen, hehe.. Nej nu ska jag titta på Cops faktiskt.
Skriver mer senare!
Puss & Kram!




Ojdå! Jag glömde att publisera det när jag skrev klart det! Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback