Nu så!

YES! Jag har ÄNTLIGEN fått tag på komvux (eller forum Ystad, som det nu heter).
Så på fredag är det möte. Och eftersom jag redan har skickat efter papperna ifrån CSN så kommer allt att rulla på fort nu. Ska ner på min gamla skola imorgon och kolla om dom kan skriva ut ett betygskort till mig. Men Ingela (hon jag ska ha möte med) sa att det inte behövdes så länge jag vet vilka kurser jag ska läsa. Men att det kan ju vara bra att veta vilka betyg jag har.
Jag kommer liksom inte riktigt ihåg det, hehe..

Fick även brev från min gamla/nuvarande hyresvärd idag också. Äntligen har jag fått mina sista två inbetalningskort. Så nu kan jag betala de sista två månadshyrorna, sen är jag fri från min gamla lägenhet!
Jaa okej, jag måste visserligen packa ner mina saker och flytta ut allt och städa och så, men efter det är jag fri från den, tss..!

Nu ska jag diska och plocka undan lite här hemma så det är snyggt och rent i köket när jag ska laga middag!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback