Nyttigt & Onyttigt

Nyttigt: Jag och Kim tog oss en timmes prommenad tidigare ikväll. Vi gick ner i hamnen och en runda i stan sen tillbaka hem igen. Skönt med frisk luft faktiskt. Och nyttigt att röra på sig! Jag har sagt nog tusen gånger till Kim att jag vill att vi ska börja gå prommenader tillsammans. Både för att det är hälsosamt att komma ut i friska luften och röra på sig och för att vi ska få lite egentid med varandra utan teven eller nån av datorerna som stör oss. Tycker att det är nyttigt för vårt förhållande att få spendera lite tid tillsammans utan att vi blir störda av någonting. Egentligen borde vi ha lämnat mobilerna hemma också (inte för att någon varken ringde eller smsa nån av oss under prommenaden, men så att ingen gör det så vi blir störda).

Onyttigt: Mitt i vår prommenad blev vi sjukt sugna på falafel båda två, så vi letade upp en kebabvagn (där dom då säljer falafel också) och köpte vars en falafel som vi klämde i oss stående. Sen vandrade vi rundor lite till tills vi bestämde oss för att hyra film. Så vi hyrde två filmer "The mist" och "Life or something like it". Och så köpte vi massor av gotter och läsk. Vi ikväll ska vi se dessa två filmer, dricka fanta och kränga ostbågar, choklad, smågodis, tuttifrutti och m&m =) Ohyggligt gott men fruktansvärt onyttigt!

 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback