Pokerväska

I paketet som jag hämtade ut igår hos posten var det en pokerväska. Och jag blev löjligt glad! =) hehe.. Jag kan spela lite poker, inte sådär jättebra och jag vet inte riktigt vad som är värst mest och vad som är värt mer än något annat. Lite förvirrad är jag. Men jag har länge velat lära mig att spela poker så nu kan jag öva iallafall!



Sofie var hemma hos mig en stund igår innan hon skulle till jobbet och vi hade jättekul! Vi spelade in filmer till Lotta som jag ska visa henne när jag kommer ner till Spanien men när jag la in dom på datan så kunde man inte se dom. Man hörde bara våra röster men bilden var svart. Så Kim får hjälpa mig med det när han kommer hem från jobbet. Annars blir jag nog lite ledsen, för vi gjorde jätteroliga filmer.

Senare igårkväll, framåt tio tiden så gick jag hem till min gravida vän Rebecca. Hennes sambo var ute med sina polare och hon tyckte väl inte att det skulle bli så kul att gå ut eftersom hon inte kan dricka. Så jag vandrade hem till hene med min nya pokerväsk Så vi satt och spelade poker fram tills tre på natten, och det var sååå jädrans kul! Vi skrattade jättemycket och pratade om allt från hennes bebis i magen till jobb och körkort och ja allt möjligt.



Jag fick ringa till polisen igårnatt också, precis innan jag gick in hemma hos mig. För tidigar epå kvällen, kanske vid halv elva tiden när ja och Rebecca stod ute på hennes balkong så kom det fram ett par och frågade om vi hade sett en svart hund springa förbi där, men det hade vi inte. Sen efter att jag ahde gått då vid tre så ringde Rebecca upp mig och sa att hunden sprang nedanför hennes balkong på gräsmattan där. Så jag ringde till polisen och berättade det ifall nån av ägarna skulle ringa in till dom. Jag hoppas verkligen att dom hittar hunden. Då vid tre hade dom varit av med hunden i mer än fyra timmar. Usch..

Nej nu ska jag vika tvätt!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback