Problem

Jaa, som ni märker har jag haft problem med att updatera, igen! Inlägget under detta skulle egentligen ha postats igårkväll, men icke att det har gjort det! Suck! Jag blir så irriterad när det ska krångla hela tiden!

Iallafall.. Med mig är det bara bra idag! Oroar mig lite flör att jag ska få maginfluensa nu bara, hoppas på inte! Jag pratade med Evelina (min syster) för en stund sen och vår lillasyster Mikaela har ju sovit hos henne inatt. Och gissa vem som hade fått maginflensa där imorse? Joo, Mikaela. Så nu känns det som att alla runt omkring mig kräks.. Usch..

Iallafall. Mamma och min lillebror kommer in till stan idag. Vi ska fika och lite sånt, så det blir bara en lugn och mysig dag idag. Nu ska jag äta frukost och sen göra mig klar för att gå hem till syrran en stund!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback