Rött eller rött?

Nu ska jag smörja in hela mig i aloe vera lotion, det behövs! Min hud är så torr och fnasig den nästan skriker om att bli     insmord! Jag funderar också på att måla naglarna. Men vilken av dessa röda färger jag ska använda har jag ingen aning om än. Hm, får fundera på det ett tag.

Nu sitter jag bara framför teven och har sjukt jävla tråkigt. Kim är hemma hos Jonas och har varit det nu i ett par timmar. Och jag är så sjukt hungrig så jag vet inte var jag ska ta vägen! Kanske ska göra mig några varma mackor. det hade faktiskt varit riktigt gott. Annars händer väl absolut inget speciellt. Det är ju söndag så det finns inte så mycket att göra.
Funderar lite på om jags ka titta på Svampbob fyrkant! Det är ju också en sjukt bra tecknad serie. Hm, får fundera på det med lite. Men nu ska jag kela med Zoe. Hon hoppade precis upp i mitt knä och ligger här och spinner så jag känner mig illa tvungen.
Puss & Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback